onsdag 3 december 2008

Rehab

Naprapater och rehab träning är inte så spännande som man borde lura sig att tycka. Dock så finns det ett ljus i mörkret när man fått nya grannar som ska smälla upp ett nytt Crossfit gym i stan.

Saknaden av ett ordentligt gym som kan erbjuda lite mer än hemmagymmet blev alldeles för stor, och jag lät mig säljas till en billig peng, i tron att jag så småningom kan få större underarmar än denna man.

Vet att det finns några fler därute som är intresserade av att nöta på ordentligt (CH). Jag tog mig ett snack med Mr X och ordnade ett schysst pris till dem av er som är intresserad. Men först, lite film från Bombay TV

Erbjudandet lyder så här; 425kr i månaden fram till 15 december sedan är priset 450kr fram till 12 Januari. Sen blir det helpris.

---

Andreas "Wallrat" Bielk har suttit i kodmörkret och tagit fram något fint. Med målet att presentera ett ordentligt filmarkiv för oss kulturnördar. Än så länge är det enbart i beta version, så han behöver er hjälp för att trimma sidan och få fram de filmer som ni vill ha tillgängliga.

Mycket bra början på en sida, med diverse taggningsmöjligheter. Besök PlanetClimbing och upptäck något nytt.

---

Sen en film från Dan Kolesar som sammanställt SM i Västervik. Enjoy.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du som brukar ha koll på 8a.nu, vet varför sidan har vart nere nu några dagar?

Anonym sa...

den är väl inte nere? (står ju massor av nya saker att provoceras av där) ...däremot Sverigeföraren får jag inte upp...

//F

Anonym sa...

Ja, se där! För mig så funkar inte 8a.nu i Firefox men i IE. Nu är allt lugnt igen...