söndag 4 januari 2009

God fortsättning

Hallå där. God fortsättning på er samtliga.

Vi kickar igång det nya året med en kort nyhet från Fontainebleau där Bruno befann sig för ett par dagar sen.

Sms:et löd; "Gjorde Balans lätt igår".

Om han syftade på La Balance i Apremont Envers så skulle jag inte bry mig säkert mycket, då den står som en 4+. Men det var ju the one and only in Cuvier som gällde. Han får summera sin resa senare. Sticket var tydligen inget man kunde klaga på.

Då somliga ser ut att ha avslutat sitt klätterår på ett bra sätt, så vänder vi våra blickar framåt. Vad är det som gäller i år, boulder, sport, trad? Vad har ni för mål 2009?

Är det första målet att jobba av julbordsbältet som mig?


Under juletiden så blev jag smått senilbulimisk och omvandlade mitt sexpack till en bag-in-box.

Men det finns hopp enligt experterna. Crossfit verkar vara det hetaste samtalsämnet i byn. De redan insnöade träningsnarkomanerna tycks få fler och fler att våga försöka något nytt.

Vem vet. Kanske man kan komma i samma form som denna yngling var en gång i tiden.



Filmen togs i mars 2005.

Inga kommentarer: