måndag 19 mars 2007

Fyllesnack

Mitt i kontorskaoset så ringer telefonen, John P vill ha beta till Houdini.
”... är du själv ute? Du kanske vill vänta lite så kan jag komma och spotta dig”
- Ge mig betan, hör jag inte av mig om en timme så ring efter en ambulans åt mig.

Hur fan skulle det här gå nu, grabben kan verkligen inte hälhooka?
Mycket rikigt så kunde han inte det, men han skickade linjen efter 5 press, utan den ”magiska hälen”.

Lite senare på kvällen så sluts vi upp tillsammans med Crell, Jon och Robin på Ljunggrens för att diskutera helgens planer och den gångna veckan.
Robin kunde med ett gott humör berätta för Crell och John att han skickat Det Onda Ögat på Anneberg under dagen. Han lyckades hitta de korrekta moven som grabbarna dagen innan slarvat med.

Seko har hört av sig till Crell och berättat lite kort för honom om hans Huecoframgångar.
1 8a+, ett par 8a och en jävla massa V9 flashar.
”I will make Slashface now, call you later”
Hoppas det gick bra för den brutala turken.

Senare på kvällen så springer vi in i Brismo som lyckats faceplanta och brutit tummen... igen.
Lång story om Vita bergsparken och en bräda, samt ett räcke som inte skulle vara där.
Såg rätt nasty ut efter vurpan, inte en förbättring direkt. Örat såg fan ut att kunna trilla av vilken sekund som helst.
Men men, han var glad över sin accent av Crells hjärtelinje, Le Loup Magnifique FB8a i Farsta Strand som han skickat timmar innan sitt besök på SÖS.

Le Stef har landat i Stockholm nu, ska försöka sluta upp med honom så fort tid ges för en lite längre intervju. Återkommer med lite high lights från hans månadslånga rip trip.

/A

Inga kommentarer: