onsdag 21 mars 2007

Nytillskott

Tanken med Bruno är egentligen att det skall vara en ganska öppen plats. I dagsläget är det jag (Jon) och Ali som ligger bakom texterna och det torde inte råda någon större tvekan om vem som skriver vad. Stefan Eklund kommer i fortsättningen att också skriva på Bruno. Vad det innebär för hans egen manclimbingman vet vi inte riktigt men vi får anta aktiviteten där blir aning lägre. Steklunds kännetecken är att texterna som regel kommer att sakna punkter ovanför vissa vokaler och genomsyras av ett avgrundsdjupt förakt för engelsmän och det engelska samhället. Som jag noterade i filmen Stick it verkar en stor del av problemen i England bestå av traverslänkningar och problem som slutar mitt på väggen (inklusive tresekundersmatch).

Le Stef lyckades göra La Totalité de l'Autre Toit du Cul du Chien. Vad kan man säga? Det är skillnad på 8a och 8a och det här är riktigt stort. Det är inte bara Stefan som har varit i Schweiz och klättrat. Johan Boman var nere med Paladino, Ling, Malmros och säkert någon mer samtliga längdmässigt tillhörande den första kvartilen. Vad vi har hört har Boman klämt till med en 7c. Stenhård, intygar Malmros. De är alltid kul när de som är lite äldre fortsätter prestera. Någonting säger mig att jag kommer få äta upp det där i synnehet som jag själv har passerat 31. Något mer har vi inte hört från dem, men det lär nog gradvis krypa ur dem. Simon Brismo har varit i farten igen. Killen verkar gjord av glas och har en god chans som sidekick till skurken i den kommande Unbreakable II. Först spricka i tummen och nu har han spräckt armen. Helt taget från luften undrar Ali om det inte berodde på hans låtsasfight med Crell i fredags. Hur som helst så önskar vi honom ett riktigt snabb läkning.


Nedan har ni icke-undertecknad.

Och till sist så kom BS i helgen och för att citera en gammal kockkollega så var dn "only good for the bin".

Inga kommentarer: