måndag 17 oktober 2011

Måndag

Ser man på! Det blev måndag. Hur kunde det gå så här? Igår var jag ledig och klättrade. Idag sitter jag på en stol, framför en dator och gör något som jag rankar ganska långt under klättring, för att inte tala om att vara ledig.

Jag vill inte tro att jag är unik. Kanske finns du, du som är som jag, där ute. Och är det så, att du finns, då har jag den rätta fixen för dig. Smaka på fyra minuter Uppsala med gästspel av Robban och Åkers, smaka på Danny och Henrik och framförallt, smaka på Steklund:

Got my back? from stefan eklund on Vimeo.

2 kommentarer:

Johan sa...

Jag är en som som du!
Jag vill klättra,
och kanske skulle vi slå våra klätterhuvuden ihop lite oftare...
Vi skulle också kunna dricka vin lite oftare...

Anonym sa...

Vad är det för låt?
Lil' Wayne?