tisdag 3 maj 2011

Old Fashioned

Don Draper Sydde gjorde häromdagen ett gammalt projekt ute i Brudberget. Linjen till höger om And god pulled the trigger, världens bästa problem enligt Klaan, har prövats av både den ena och den andra men stod alltså emot mycket länge. Grattis Sydde och tack för att du har givit oss blasé "Jag har klättrat ALLT!" något att avblaséras på. Enligt utsago är problemet lite old school i stilen. Vi håller inte med. Fina och moderna sekvenser på kompakt sten. Pröva!


Det evigt gröna trädet Gelin stöter på Old Fashioned.

4 kommentarer:

rackempackem sa...

Ingen film = ingen bestigning. Det är ändå 2011 mina herrar. Videoteknologi kostar mindre än en hygglig middag på stan.

Anonym sa...

Bjud på en hygglig middag på stan så klättrar jag den inför kamera. /Don

Bruno sa...

Ja, det hela bevittnades dessvärre bara av ett vittne. Jag själv såg tyvärr inte hela bestigningen och kan inte gå i god för Sydde. Bjuder du på en hygglig middag på stan eller hemma kanske jag kan se till att det blir mer rörliga bilder.

Anonym sa...

Först grattis don F. Men sen en stilla undran: hur är då moderna boulderproblem? Om detta är old school alltså.

/hal